header

Bel mij!

Sinds 2013 is InterTransfer in het bezit van het landelijk erkende keurmerk 'Blik op Werk'. Dit is een onafhankelijke, objectieve erkenning van de betrouwbaarheid en kwaliteit van onze re-integratie- en outplacement diensten. Een extra meerwaarde voor opdrachtgevers en kandidaten van InterTransfer zijn de behaalde auditresultaten. Zo blijkt de norm van 80% voor het aantal succesvol beëindigde trajecten ruimschoots behaald. En de klanttevredenheid wordt met een 8 gewaardeerd.

Certificering en de meerwaarde

Het Blik op Werk Keurmerk biedt onze opdrachtgevers en deelnemers een garantie voor de kwaliteit van dienstverlening. Gecertificeerde bureaus onderscheiden zich met name op de aspecten "afspraken nakomen" en "klanttevredenheid". Re-integratie- en outplacementvraagstukken zijn complex en moeilijk. En de persoonlijke, bedrijfsmatige en financiële consequenties zijn vaak enorm. Het is dus zaak om dergelijke trajecten te laten verzorgen door een betrouwbare en kwalitatief goede dienstverlener. Door een onafhankelijke auditor is vastgesteld dat InterTransfer zo'n partner voor haar klanten is.

Resultaten

Om het keurmerk te behalen, worden er een aantal zaken onafhankelijk gemeten. Er vindt een resultatenaudit plaats waarin getoetst wordt of de volgende resultaten conform eisen behaald zijn:

  • Kwaliteit van de organisatie
  • Waarborgen privacy
  • Managen van klachten
  • Waarborgen kwaliteit personeel
  • Duurzame inzetbaarheid
  • Nakomen van gemaakte afspraken waarin de norm voor aantal succesvol beëindigde re-integratie- en outplacement trajecten (80%) behaald dient te zijn.

Daarnaast is door een onderzoeksbureau een onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Hierin is vastgesteld dat de norm (6,5) ruimschoots is behaald. InterTransfer heeft namelijk voor haar re-integratie (1e en 2e spoor) en outplacement dienstverlening een 8 gehaald. De deelnemers hebben aangegeven met name de volgende zaken erg te waarderen:

  • Klantvriendelijkheid
  • Nakomen van afspraken
  • Deskundigheid en betrouwbaarheid van de begeleider
  • Zorgvuldigheid van omgang met gegevens
  • Gevoel serieus genomen te worden
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Duidelijkheid van de communicatie en gemaakte afspraken